Ötpróbával otthon! 56. nap

Elérkeztünk a #ötpróbávalotthon kihívás utolsó napjaihoz. Én ma egy különleges feladattal búcsúzom.

Immár 56 napja hűségesen és lelkesen végzitek Velünk együtt a napi gyakorlatokat, kitartásotok mindenképpen dicséretet érdemel. Gratulálok és köszönjük, hogy Velünk vagytok! 🙂

A mai kihívással viszont szeretném, ha kicsit előretekintenétek arra az időszakra, amikor majd visszaáll az életünk a normális kerékvágásba és újra nekivághattok céljaitoknak, vágyaitoknak. Lépésről lépésre teljesíthetitek és valósíthatjátok meg azokat a dolgokat, amikre talán most, a karantén időszakban még többet gondoltatok. Ragadjátok meg a lehetőséget!

Szerencsére, pontosan tudtam, hogy ki az, aki a legjobb és a legtöbb segítséget adhatja Nektek ehhez. 🙂 Barján Bianka, sport coach, a Lazar Project csapatának tagja, élvonalbeli kézilabdázó.

A KaranTéma sorozat 1. részében Bia egy látványtáblát készített, mely a mentális edzés egyik eszköze. Hogy mi is ez, miért hasznos, mi a célja és miért ajánlja Nektek pont ezt? Hadd mondja el Ő maga.

„A mentális erő, és edzettség szinte ugyanolyan mértékben fontos, mint a fizikai. Lehet valaki nagyon gyors, kiemelkedő tehetség, de „a végén az győz, aki elhiszi, hogy győzhet”, és itt már a mentális edzettség/erő kap döntő szerepet. Természetesen nem azt mondom, hogy nem számít a fizikai munka, sőt, nagyon is, de legalább olyan mértékben kellene a mentális oldalunkkal  is foglalkozni. Ez ugyanolyan fontos a nem élsportolóknál is, hiszen a motiváció, az önmagamba vetett hit ott is szerepet kap. Szerencsére sokan vannak, és egyre többen, akik ezt felismerték, és elismerik.

Ez a feladat a látványtábla, amelynél célokkal dolgozunk. Nagyon fontos a célok megfogalmazása, hogy az a cél: mérhető, elérhető, reális és pozitív legyen. A feladat segít abban, hogy vizualizálja az emberek által kitűzött célokat, akár képek, rajzok formájában, illetve bármilyen számára fontos dolog (idézet, lottószelvény :), felirat, bakancslista) kikerülhet a táblára. Lehet közeli célokat is kirakni, de lehet a jövőképpel is dolgozni, az már a távoli jövőre mutat. Ajánlom a szabadidő sportolóknak is, mindenkinek, akik szeretnék a céljaikat rendszerezni, és mihamarabb elérni őket. Kapunk egy táblát, amire mindennap ránézünk, és nő bennünk a motiváció, mozgásban tart minket, tudatosul a cél, és haladunk afelé, hogy azok a célok mihamarabb megvalósuljanak!”

Íme, egy kis segítség Biától a látványtábla elkészítéséhez:

Utánpótlás Sportolók Mentális Edzése /Karantén/ 1. rész 💪Andris 🏋️ /Erőnléti részleg/ és Livi 🥘 /Táplálkozás részleg/ után, Sport-coachunk Bia is készített sportoló gyermekeiteknek erre az időszakra egy “anyagot” hogy….a lehető legjobb /mentális-is/ állapotban térjenek vissza gyermekeitek, majd a csapataikhoz 💪• Hogyan “legyen minél zökkenőmentesebb” ez az időszak❓• Hogyan tudják az utánpótlás sportolók előnyükre váltani ezt az ingerszegegény (szabad) idejüket? ⁉️A magyar sportolóknak az egyik legszükségesebb külön /fejlesztő/ foglalkozása a Mentális edzés❗️A több részből álló anyagunk 1. része (is) már Bia “személyes” közreműködésével történik!Így könnyedén végre lehet majd hajtani a gyakorlatokat /nem mellesleg egy családi közös programnak is megfelelő, miközben gyermekeitek tervezik majd a jövőjüket/Csapatunk minden tagja a sportolók optimális mentális állapotára törekszik, minden egyes foglalkozásunknál, ezt tartjuk szem előtt!Szép hétvégét nektek 🙂Lazar Project

Közzétette: Utánpótlás Sportoló Elit Program – 2020. április 4., szombat

 

Készítsétek el Ti is a sajátotokat! 😉